vrijdag 4 juni 2010

Veranda

Met dit geweldig mooie weer maken wij veel gebruik van onze (zelfgemaakte) veranda. Vanuit onze woonkamer ziet het er zo uit. De andere foto is vanaf de tuinkant genomen. Hier is het heerlijk toeven met het ontbijt, dan begin je de dag goed. Wanneer het 's avonds wat afkoelt doen we ons buitenhaardje aan en kunnen we lekker nagenieten  met een goed glas wijn. De veranda is aangebouwd door Cor, mijn echtgenoot , hij heeft er echt wat moois van gemaakt. Dit is overigens slechts één van onze projecten die inmiddels hier thuis zijn uitgevoerd en zeker niet de laatste (hij weet nog van niets, haha)! Zoals bekend ben ik gek op rommelmarkten. Zo nu en dan sta ik er zelf ook. Zo ook morgen. Dus zometeen moet ik de auto volgooien met mijn spulletjes. We gaan samen, dus we kunnen ook lekker zelf rondstruinen. Ik verheug me erop, tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten