maandag 23 augustus 2010

Hè, hè, eindelijk weer eens tijd om te bloggen. We zijn 3 weken op vakantie geweest naar Frankrijk en Spanje. Verder gaat er veel tijd zitten in werken, huishouding, spullen verzamelen en opknappen en niet als laatste pubers! Ik heb weer leuke rommelmarkten bezocht tijdens de vakantie. In Frankrijk had ik voordat we weggingen al twee uitgezocht op internet. En ik moet zeggen ze waren boven verwachting, veel en voor niet al te veel geld. Soms heb je van die markten waar je veel van verwacht en dan juist heel klein zijn of waar niets bijzonders is. In Spanje kwamen we bij toeval op een rommelmarkt, n.l. in Pals, daar stonden we vlakbij op de camping, met twee van onze jongens. Voor wie nog die kant opgaat, de markt is op zaterdagochtend.
Afgelopen weekend zijn we naar Temploux geweest, vast wel bekend bij de brocante liefhebbers. Op de foto zie je wat ik daar allemaal op de kop heb getikt. Helaas waren we aan de late kant, zodat al veel verkocht was denk ik. Bovendien was het zo'n 26 graden, niet echt ideaal voor zoiets. Volgend jaar doen we het anders, de avond ervoor weg, zodat je 's morgens er vroeg bij bent. De avond ervoor hadden wij nog een bed and breakfast geboekt, maar eigenlijk kun je beter ruim van te voren reserveren, omdat de markt druk bezocht wordt en alles vaak al volgeboekt is. Het is wel een aanrader!
Overigens zijn diverse spullen hiervan ook te koop via marktplaats (hemelswitmetbrocante). Voor informatie kun je ook mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten