zondag 13 november 2011

de tijd vliegt!

de tijd vliegt!


Hallo lieve bloggers.
Goh, das lang geleden! Na onze vakantie lukte het maar niet de draad weer op  te pakken met bloggen. Overigens was de vakantie heerlijk, voor het eerst weer met zijn tweetjes. We zijn naar Frankrijk en Italiê geweest een ook voor het eerst niet op campings maar in verschillende bed and breakfasts. Het was allemaal  even geweldig, de locaties, het eten en het weer! En nu zitten we al bijna weer in een nieuw jaar!
Inmiddels hebben hier wel weer veranderingen  in huis plaatsgevonden. Cor heeft in de woonkamer alle muren gestuct, dat had hij nog niet eerder gedaan. Wij zijn tevreden met het resultaat! Daarna heb ik ze allemaal gewit , met het plafond ben ik overigens nog bezig. Voor de ramen aan de voorkant krijg ik rolgordijnen, maar die gaan er natuurlijk niet op voordat ook de posten opnieuw geverfd zijn.
Van mijn nieuwste decoratieve 'uitspattingen' laat ik alvast wat foto's zien.



Dit is het 'uitzicht' vanaf ons bed in de slaapkamer. Vooral de lijst met plaat van Theresia blijft mooi om naar te kijken.



De lijstjes met de vogeltjes namen we mee uit Freiburg, waar we onlangs een weekend met onze zoon zijn geweest. Natuurlijk liet ik niet de gelegenheid voorbij gaan om hier naar een rommelmarkt te gaan en met succes. Trouwens Freiburg is een echte aanrader, wat een mooi stadje en super gezellig!



Dit is in de woonkamer en mijn inspiratie haalde ik uit het prachtige boek van Nina. Het kratje met daarin de grote apothekersfles komen ook uit Freiburg. Daar heb ik een aardige partij van, een oude apotheek was er mee gestopt. Omdat ik zelf niet alles kan houden staat de rest op marktplaats, kijk maar eens onder hemelswit met brocante. Er zijn grote en kleinere, met en zonder etiket.
Nou, dit is een begin, ik hoop tot gauw!


Fijne dag nog,
Bertha.



3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo genoten hebt,de maanden vliegen idd voorbij.
    Wat leuk dat je zo lekker bezig bent met veranderen. Het ziet er al mooi uit en de rest laat je vast en zeker binnenkort zien.

    Groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De tijd vliegt, maar leuk dat je er weer bent. Het blijft toch leuk om elke keer weer dingen te veranderen in huis en dat is bij jou goed gelukt, het ziet er gezellig uit.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JE SLAAPKAMER ZIET ER GEZELLIG UIT MET DIE HELE MOOI SPULLEN.

    TOTO BLOGS,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen