vrijdag 2 maart 2012

koekjes van jamin


Beste allemaal,


Eigenlijk moet ik zeggen koekblikken van jamin, de koekjes zitten er allang niet meer in. Dit is mijn laatste aanwinst, gekocht via marktplaats. We moesten er wel een stukje voor rijden, maar zoonlief had een route binnendoor genomen en zo zie je ook nog es wat meer van Nederland.
Onderweg ook nog veel berkenbomen gezien, niet dat dat nu zo bijzonder is maar in die bomen zaten heel veel zgn. heksenbezems, het lijken eigenlijk vogelnestjes. Deze zijn heel leuk te gebruiken met de Pasen voor decoratie. Helaas, ik had geen snoeischaar mee en ook geen ladder, want ze zitten allemaal vrij hoog. En toch wil ik ze hebben, dus dit weekend maar even het bos in. Toch maar zonder ladder, ik zie me al lopen, haha. 
Maar ik ben afgedwaald. terug naar de blikken. Ze staan in een oude apothekerskast in de badkamer. Had ik eerst een brocant kleedje voor het glas hangen om van alles te verbergen, nu mag alles weer gezien worden. 
Wil ook nog even zeggen dat ik altijd heel blij ben met alle berichtjes die ik altijd krijg. Hoe doen jullie dat trouwens, geven jullie op die berichtjes ook weer een bedankje of zo en hoe?










Een fijn weekend!
Bertha.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kast Bertha en leuk hoor die blikken; superstoer.
    Groetjes en een fijn weekend!
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, dat ziet er gaaf uit, zeg.Ik kan me voorstellen,dat je er blij mee bent.Ik kan me die blikken nog wel herinneren.
    Ze werden ook gebruikt, om koekkruimels in te bewaren,die je dan weer ,voor een dubbeltje per puntzakje, kon kopen.Oh, wat was je rijk,als kind, als er dan nog een hele tussen zat.
    Vaak ver over datum,maar ach ,dat mocht de pret niet drukken.Hele leuke vondst!.
    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vondst en ze mogen inderdaad gezien worden, dus geen kleedje er meer voor ;)

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die koekblikken heel erg decoratief, Mooi hoor!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MOOIE KAST MET MOOIE SPULLEN!!



    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen