vrijdag 30 augustus 2013

garageverkoop brocante

Vanmiddag heb ik in de tuin een garage/brocanteverkoop (TENZIJ HET REGENT).Het is erg kort dag, maar ik heb het pas dinsdagnacht (hihi echt midden in de nacht) besloten. Ik wilde het al jaren doen maar nooit doorgezet. En nu zat ik ineens rechtop in mijn bed en dacht : en nú ga ik het doen. Maar omdat de zomer al ten einde loopt moest het snel gebeuren, vandaar. Dus mocht je niet te ver weg wonen of ben je in de buurt van Heerenveen, leuk als je langs komt. Het adres is Roede 75 en het is van 14.00 tot 17.00 uur. Let wel: alleen bij droog weer!
Groetjes, Bertha

4 opmerkingen:

  1. Ik woon op een paar uur rijden bij je vandaan, dus dat wordt 'm niet. Ik vind het een leuk initiatief, lachen, ik zie het al voor me, opeens rechtop in bed! Ik hoop dat het droog blijft en dat je veel bezoek en kopers krijgt. Heel veel succes!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Bertha, wat jammer dat ik helemaal in het zeeuwse landschap woon...Een garage verkoop is hartstikke leuk. Hier in de buurt had een vrouwtje in een heel dorp een garage verkoop georganiseerd. Kregen we een kaart mee van welke huizen en straten er meededen. Groot sucses. Kun je je garage niet zo inrichten dat je dat elke vrijdag ofzo kan doen... dan heb je je eigen shopje. Veel sucses en heel veel plezier vanmiddag

    liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Bertha, ik zocht naar wat mooie foto's in brocante stijl om inspriatie uit op te doen, toen ik jou hier ineens tegenkwam. Wat heb je een prachtig blog, hele mooie details zie ik terug in de foto's! Als ik eerder had geweten van je garageverkoop was ik zeker even langs gekomen!

    Liefs Fayda

    BeantwoordenVerwijderen