maandag 28 maart 2011

SLAAPKAMER KIEKJES EN PASEN


SLAAPKAMERKIEKJES EN PASEN

Een slaapkamer moet vooral rust uitstralen, vind ik. Daarom ook hier weer zoveel mogelijk wittinten. De koffers op de kast worden gebruikt voor o.a. dekbedden en andere spullen die niet vaak nodig zijn. Verder ben ik gek op hoedendozen, mandjes e.d. Ze zijn decoratief en je kunt er van alles in kwijt.

Op onze eettafel heb ik alvast een beetje pasen gecreëerd. De kip zit op een stapeltje oud witgoed in een oude aardappelschaal. Ze aten vroeger vast veel aardappelen, de schaal is behoorlijk groot!















Alvast een gezellige avond,
Bertha.

2 opmerkingen:

  1. JE HEBT EEN MOOIE HEMELSWITTE SLAAPKAMER!!
    WAAR JE LEKKER TOT RUST KAN KOMEN.

    FIJNE WEEK,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne slaapkamer :) en zeer inspirerend. Ik denk dat ik ook maar op zoek ga naar oude koffers om dekens in op te bergen. Nu doe ik er een vuilniszak omheen en leg het op ons kleine vlierinkje.

    Liefs Samira

    BeantwoordenVerwijderen